Intenzioni pubbliche per cumprà una vittura elettrica in Pakistan

Intenzioni pubbliche per cumprà una vittura elettrica in Pakistan

Intenzioni pubbliche per cumprà una vittura elettrica in Pakistan.

I veiculi elettrici (EV) anu u putenziale di guidà a transizione in u trasportu stradale da a mobilità tradiziunale di petroliu à a mobilità elettrica. Malgradu assai benefici ambientali, a rata di penetrazione di u mercatu di EV hè sempre bassa in a maiò parte di i paesi in via di sviluppu. Recentemente, u Pakistan hà formulatu a so prima pulitica EV per 2020-2025 per accelerà l'adopzione EV. Stu studiu hà per scopu di spiegà i fatturi, cumprese i prublemi ambientali, a facilità d'usu percepita, l'aspettativa di sforzu, l'influenza suciale è e cundizioni di facilitazione percepite, chì affettanu l'intenzione di cumportamentu di l'individui per cumprà EV in Pakistan. L'ipotesi sò state sviluppate basatu annantu à a literatura, è un sondaghju di questionnaire in linea hè statu realizatu in Lahore, Pakistan, per cullà i dati pertinenti. L'approcciu di mudellu parziale di u minimu quadru di u mudellu di l'equazioni strutturali hè stata utilizata per pruvà l'ipotesi. I risultati anu cunfirmatu chì e preoccupazioni ambientali, a facilità d'utilizazione percepita è l'aspettativa di sforzu affettanu positivamente l'intenzione di u publicu di utilizà EV in u futuru. Tuttavia, l'influenza suciale è e cundizioni facilitanti ùn anu micca significativamente.

L'altu usu di i veiculi di benzina è di diesel risulta in a contaminazione ambientale è a perdita di risorse naturali. L'usu di i veiculi elettrici pò esse suciali benefizièvule è riduce a contaminazione di l'aria. In stu studiu di ricerca, i scopi principali sò di identificà u putenziale di i Veiculi Elettrichi (EV) in Pakistan utilizendu un sondaghju di Preferenze Dichjarate (SP). Un questionnaire SP hè statu cuncepitu cù u quadru teoricu di a Teoria di u Comportamentu pianificatu (TPB). Stu questionnaire hè custituitu di e caratteristiche persunali è di viaghju di i viaghjatori è diverse dichjarazioni pensate per affruntà e variàbili di TPB cum'è Attitudini versu i Veiculi Elettrichi, Normi ​​Sugettivi (SN), Controlu di Comportamentu Percivutu (PBC) è Intenzioni Comportamentali (BI). L'articuli di cumpurtamentu sò stati cuncepiti in u cuntestu di a vuluntà di i viaghjatori à cumprà è aduprà EV. L'Analisi di Fattori Confirmatori (CFAs) sò stati realizati per validà l'ipotesi cuncepiti ligati à e variàbili di TPB. L'analisi trasversale hà revelatu chì ci sò variazioni di risposti in diverse occupazioni, distanze di viaghju, modi di viaghju è pruprietà di i veiculi.

L'aumentu di a contaminazione ambientale hè un prublema criticu affruntatu da l'umanità oghje. Molte intervenzioni sò state fatte per riduce l'emissioni di carbone è altri gasi di serra. .Pakistan hè ancu assai focu annantu à sfruttà e so fonti d'energia rinnuvevuli è parechji fonti sò stati identificati. L'energia eolica hè cunsiderata cum'è un putenziale promettente è numerosi siti sò stati identificati per a stallazione di parchi eolici. siti cù u fattore di capacità (determinante chjave di u valore di a centrale elettrica) di u 25% o sopra per una turbina eolica di 600 kW è applicata u Metudu di Decisione Multi-Criteri per truvà u situ più adattatu à u menu adattatu per l'installazione di parchi eolici in quantu à diverse .

Diversi grafici sò presentati chì furniscenu dati nantu à u mercatu di l'esportazione è l'importazione di pneumatici di gomma pneumatica per vitture, station wagons è vitture da corsa in Pakistan in u 2009 chì includenu unu nantu à e stime di u livellu tutale di esportazioni è importazioni in u mondu sanu, un altru chì furnisce dettagli. nantu à l'impurtazioni da parechji paesi chì serve u Pakistan, è unu chì riassume u livellu di l'espurtazioni di pneumatici di gomma urigginati da a regione.
Nta l'ultimi anni, per via di a sensibilizazione annantu à u valore di l'alimentu di ligumi, u so cunsumu cresce gradualmente. Tuttavia, i vegetali cuntenenu elementi tossichi è essenziali. Trace metalli sò contaminanti impurtanti chì si trovanu in u tissutu è in a superficia di i vegetali. A deposizione di metalli traccia in i vegetali sò in relazione cù parechje fonti cum'è l'aria contaminata, l'emissione di veiculi, a polvera di strada risuspesa, l'industria à piccula scala, i forni di brique è u generatore di diesel. Altre fonti di metalli traccia in i zoni urbani è rurali includenu effluenti industriali, fognature è rifiuti agriculi chì portanu à terreni è vegetali contaminati. Metalli pesanti, cum'è u Piombo (Pb), Nickel (Ni), Cadmium (Cd), Copper (Cu), Chromium (Cr) è Mercuriu (Hg) sò contaminanti ambientali, in particulare in i zoni sottumessi à l'irrigazione di l'acqua. L'accumulazione di metalli traccia in i vegetali causanu una minaccia diretta à a salute umana.

Diversi grafici sò presentati chì furniscenu dati nantu à u mercatu di l'esportazione è di l'importazione per i rasoi non elettrici in Pakistan in u 2009 chì includenu unu nantu à l'estimazioni di u livellu tutale di l'esportazioni è l'impurtazioni in u mondu sanu, un altru chì furnisce dettagli nantu à l'impurtazioni da parechji paesi chì serve. Pakistan, è unu chì riassume u livellu di l'esportazioni di rasoi non-elettrici urigginati da u Pakistan.

L'adopzione generalizata di lampadine fluorescenti compacti (CFL) hè stata favurita nantu à a premessa chì risulterà in un risparmiu significativu in l'electricità è emissioni di carbone ridutte. Utilizendu una indagine à livellu domesticu di l'illuminazione elettrica è l'usu in Pakistan, esaminemu a decisione di aduttà CFL è l'impattu sussegwenti di l'adopzione CFL nantu à l'usu di l'electricità. L'adopzione di CFL hè influenzata significativamente da variàbili chì proxy per l'ingudu è l'aspettattivi percepiti nantu à a vita di i CFL. Questi risultati indicanu chì e pulitiche chì educanu e famiglie nantu à a vita di i CFL ponu esse efficaci per aumentà l'adopzione di CFL. Tuttavia, u risparmiu in l'usu di l'electricità da l'adopzione CFL hè menu di l'aspittatu. Truvemu chì u 27% à u 41% di u risparmiu energeticu potenziale hè cumpensu da a capacità di a lampadina allargata è di u tempu di illuminazione prolongatu. Questa risposta cumportamentale à a migliione di l'efficienza energetica diminuisce dunque alcuni di i benefici di prumove CFL cum'è un mezzu per riduce u cunsumu d'energia è cunservà l'ambiente.

Intenzioni pubbliche per cumprà una vittura elettrica in Pakistan

U scossa di a Cina (aumentu massivu, spessu bruscu, è forti in l'impurtazioni di prudutti chinesi boni) hà affettatu assai industrii chì producenu prudutti cummirciali in un gran numaru di paesi à pocu redditu, cumpresi quelli in SSA. Part III di stu libru (Capìtuli 6 è 7) esplora u prublema di cumu tali industrii in i paesi à pocu redditu affruntà u scossa di a Cina, basatu annantu à i studii di casu di un cluster di raccordi elettrici in Pakistan è un cluster di scarpi di pelle in Etiopia. Questi dui casi sò esempi intriganti di u scossa di a Cina chì hè stata superata cù successu da innovazioni multifaceted.

U settore di l'electricità di u Pakistan hè in crisa: periodi estesi di blackout persistenu in u 2010 è u debitu circularu hè in crescita. Malgradu l'investimenti in a capacità di generazione, a dumanda di l'electricità cuntinueghja à superà l'offerta, cù blackouts finu à 8-10 ore à ghjornu in cità è à volte u doppiu in e zone rurale, è hè largamente ricunnisciutu com'è un severu ostaculu à a crescita è a riduzione di a miseria, u guvernu. hè statu obligatu à allughjà a più grande nave di putenza di u mondu per aumentà a capacità di generazione. Intantu, l'incapacità di u guvernu di u Pakistan (GOP) di finanzià u so impegnu à finanzià i sussidi, l'inefficienze di l'entità di u settore cumprese cullezzione bassu, ritardi in determinazione è notificazioni, è l'aumentu di u costu di l'impurtazioni di carburante cuntribuiscenu à un prublema di debitu circulare sempre più severu. L'analisi mostra chì, datu u costu attuale di u fornimentu di l'electricità, a struttura di a tarifa migliorerà l'incidenza di benefici di i sussidi di l'electricità per l'utilizatori residenziali è riduce significativamente a carica fiscale in paragone.

Suzuki guadagna una parte di u mercatu di circa 56% chì hè più di a quota di u mercatu di Honda quasi cinque volte. Cum'è Suzuki enfatizà più nantu à a pruduzzione per scuntrà cù a dumanda di u mercatu chì pruducenu picculi vitture 800cc è 100cc chì cumpiendu .Honda mancanza in guadagnà sta parte di u mercatu cusì sò daretu à a pruduzzione da circa 500%. Suzuki manca daretu à Honda in 1300cc o sopra vitture .Ma diffarenza ùn hè troppu Suzuki unisci Honda da Baleno e poi liana. Ma sti mudelli ùn cumpete micca cù l'ultimi mudelli di civica è cità.

L'Infrastruttura Public Privata Advisory Facility (PPIAF) hà furnitu finanziamentu per 11 attività in Pakistan per un valore di più di $ 3 milioni, una di e quali hè in corso. Queste attività anu aiutatu à sensibilizà e parti interessate nantu à i limiti è l'opportunità chjave per a participazione di u settore privatu à i servizii di l'infrastruttura, custruendu cunsensu nantu à riforme di pulitica, identificendu opportunità per incorpore e migliori pratiche internaziunali, è rinfurzà a capacità tecnica in l'autorità di regulazione di l'energia elettrica naziunale, regulatori di petroliu è gasu. autorità, cumpagnia di fondi di serviziu universale, è l'unità urbana in Punjab per implementà riforme. PPIAF hà furnitu u sustegnu à u guvernu sponsorizendu un seminariu per custruisce un cunsensu nantu à una pulitica è un prugramma coerente per u Partenariatu Public-Privatu (PPP) in a prestazione di servizii di infrastruttura. L'ughjettu di u seminariu era di facilità a discussione trà i principali decisori di pulitica di u guvernu da a cummissione di pianificazione, u ministeru di privatizazione, u ministeru di e finanze, u ministeru di i guverni lucali è provinciali, l'uffiziu naziunale di ricustruzzione.

A sustenibilità ambientale, a contaminazione di l'aria è a salvezza di e risorse naturali hè diventata a priorità micca solu di u guvernu, ma di i ricercatori, i pratichi è i cunsumatori. A crescita in u settore di u trasportu eleva u standard di vita di i cunsumatori, ma à u listessu tempu hà deterioratu l'ambiente è contaminatu l'aria soprattuttu in i paesi in via di sviluppu cum'è u Pakistan. In questu sensu, u sviluppu di veiculi elettrichi ibridi permette à i cunsumatori di risolve i so prublemi di viaghju cù un minimu effettu nantu à l'ambiente. Per questu scopu, diventa essenziale capisce l'intenzione di i cunsumatori in quantu à l'adopzione di i veiculi ibridi in Pakistan. Tenendu questu in mente, un mudellu allargatu hè statu sviluppatu basatu annantu à u valore culturale di Hofstede è a teoria di u cumpurtamentu pianificatu. Un totale di 558 risposte sò state aduprate per l'analisi di dati attraversu PLS-SEM. I risultati suggerenu chì sette da ottu ipotesi sò accettate, è una hè rifiutata. I ragiuni pussibuli è l'implicazioni pratiche di i risultati sò discututi. In a fine, i limitazioni è e direzzione futura di a ricerca sò discututi.

L'accettazione di EVs à grande scala certamenti porta à allevà i prublemi maiò, cumprese a contaminazione di carbonu, a dipendenza di u petroliu è a prosperità ecunomica. Tuttavia, u Pakistan chì affruntà una serie di impedimenti intersettoriali è multiplici hà recentemente decisu di passà da ICE à EV cù una varietà di opzioni di pulitica per i fabricatori di l'auto, i clienti è i stakeholder di u mondu. Stu documentu dà una panoramica dettagliata di a maturazione in corso di EVs è affronta alcune di e principali sfide è opportunità di adattazione in Pakistan. A rivista mostra chì i sussidi finanziarii statali, i prezzi di u mercatu, a malignità tecnica è i svantaghji suciali sò alcuni di l'ostaculi più significativi per i EVs per unisce à u mercatu attuale. Dunque, e raccomandazioni sò stipulate in cunfurmità cù l'ostaculi currispondenti per incuragisce a cumpetenza è l'espansione di l'industria di l'EVs chì cuntribuiscenu à futuri più sicuri. Per d 'altra banda, a transizione di u Pakistan à l'EV offre alcune tappe eccitanti, ci hè bisognu di aduttà una strategia proattiva è efficace per seguità l'aspetti pusitivi.

Intenzioni pubbliche per cumprà una vittura elettrica in Pakistan

I vitture cunvinziunali cuntenenu un ICE (Internal Combustion Engine) è u mutore travaglia solu nantu à carburante o benzina. L'aumentu di u numeru di vitture ogni ghjornu è l'aumentu di u cunsumu di carburante o benzina in l'ultimi anni ci forza à circà l'alternattivi chì ponu utilizà in modu efficiente u carburante o a benzina. E statistiche mostranu chì l'aumentu di i prezzi di u carburante o di a benzina in i paesi in via di sviluppu cum'è u Pakistan hè in crescita ogni ghjornu. Per esempiu, u prezzu mediu di benzina in l'annu 2008 era di circa 60 Rs, mentre chì u prezzu mediu di benzina in l'annu 2012 hè statu scupertu à 100 Rs. Questu immensu aumentu di i prezzi di i carburanti, in particulare a benzina, permette à e persone di pensà à aumentà l'efficienza di l'ICE cunvinziunali, integrendu un mutore elettricu cun ellu. Sicondu i dati furniti, ci hè un aumentu di quasi 80% in u prezzu di a benzina cunsiderendu l'ultimi 5 anni in Pakistan. .

L'obiettivu principale di stu studiu hè di inspeccionà tali fatturi chì affettanu l'intenzione di compra di u cunsumadore versu e vitture giapponesi impurtate è di analizà a percepzione generale prevalente nantu à u vantaghju relativo di e vitture giapponesi impurtate nantu à e vitture assemblate localmente. L'affidabilità hè aduprata in un sensu di trustworthiness cum'è a qualità di esse fiduciale o di eseguisce cunsistenti bè. Questa ricerca enfatizeghja l'impattu di quattru variàbili indipendenti derivati ​​​​principalmente da a literatura, cumprese a cuscenza di a marca, l'associazione di marca, a qualità percepita è a fideltà di a marca. L'intenzione di compra di u cunsumadore versu a vittura giapponese in Pakistan hè a variabile dipendente. Stu studiu hà utilizatu un sondaghju basatu in questionarii è i rispondenti sò stati valutati nantu à a scala Likert di 5 punti chì varieghja da 1-fortemente d'accordu à 5-fortemente d'accordu. Un totale di 165 questionarii sò stati distribuiti da i quali 150 questionarii sò stati utilizati. In più in questa ricerca hè stata aduprata a tecnica di campionamentu basatu in cunvenzione (non probabilità).

U studiu di a malatia hà stimatu chì i feriti di u trafficu stradale (RTI) diventeranu a terza causa principale di anni di vita persi per invalidità, cù dui terzi di i morti chì si sò in i paesi menu sviluppati. Inoltre, i sistemi di trasportu basati in l'automobile sò assuciati cù a contaminazione di l'aria (tossicità di piombo, asma è accumulazione di gas di serra), disturbi di rumore, inattività fisica è obesità. Stu studiu hà esaminatu a literatura di trasportu stradale in Pakistan è l'impatti nantu à i risultati di a salute; esaminatu e pulitiche di salute per valutà u so focus in i prublemi di salute in u trasportu; è hà identificatu i lacune di pulitica per a ricerca futura. Una rivista metodologica di a literatura nantu à l'effetti diretti è indiretti di u trasportu stradale in Pakistan. Questa rivista include documenti di u guvernu, memo, dichjarazioni è prughjetti di pulitiche, è ancu articuli pertinenti indiciati in MEDLINE. Una revisione sistematica ùn hà revelatu nisuna pulitica di trasportu appruvata in Pakistan, malgradu trè documenti di pulitica sanitaria naziunale.

Stu documentu analizza diversi attributi di guvernanza in riferimentu à NEPRA (Autorità Regulatoria di l'Energia Elettrica Naziunale), una autorità regulatoria formata in 1997 per prutege l'interessi di i cunsumatori in a pruvista di l'electricità, è per assicurà un ambiente efficiente è competitivu per i generatori è i distributori di elettricità. L'obiettivu hè di scopre i motivi di u poviru rendimentu di u settore di l'electricità in Pakistan. A governanza amministrativa debule in NEPRA hè prevalente in a forma di mancanza di autunumia, chì risulta in l'incapacità istituzionale generale di realizà e funzioni desiderate in modu efficace. Inoltre, NEPRA manca di sapè fà prufessiunale per surveglià è cuntrullà u settore di l'energia, è stabilisce un regime di prezzu raziunale è equità.

Intenzioni pubbliche per cumprà una vittura elettrica in Pakistan

Da l'ultima decada, u Pakistan hà affruntatu i prublemi severi di carenza di energia. Ogni annu, u guvernu pakistanesu spende più di 14.5 miliardi di dollari americani per impurtà u petroliu crudu per cumpiendu u gap energeticu. A dumanda di energia cresce rapidamente, ma l'esplorazione è l'usu di l'energia rinnuvevuli ùn sò micca risponde à i bisogni di i bisogni. L'indisponibilità di u putere in Pakistan dura 14-20 h per ghjornu. In questu documentu, u putenziale di u biogas hè rivedutu per risponde à u requisitu energeticu di u Pakistan. Un metru cubu di biogas pò generà una energia elettrica di 2.5KWh. U tassu di crescita annuale di u settore di l'allevamentu hè di 4% in Pakistan è u so sterco pò pruduce 35.625 milioni di kWh di energia elettrica per ghjornu. Pudemu superà a crisa energetica usendu in modu efficiente u biogas cum'è fonte d'energia alternativa. U costu di stallazione di a pianta di biogas ùn hè micca solu economicu, ma ancu benefica per riduce l'infezioni respiratorii è oculari. PCRET hà stallatu 4109 piante di biogas in tuttu u paese chì salva una media di Rs. 37.925 milioni à u mese in termini di oliu di kerosene, legnu, gasu di petroliu licu è fertilizzanti bio.

Pakistan tenendu in contu a cumplessità di a generazione di energia elettrica, a crescita, è u rispettu di l'accordi multilaterali. U pensamentu di i sistemi hè statu applicatu per capisce a cumplessità di u scenariu energeticu di u Pakistan rapprisentendu cù un diagramma di loop causale (CLD) chì mostra l'interconnessione è i feedback di u sistema. L'analisi hè basatu annantu à l'archetipi di sistemi per diagnosticà u cumpurtamentu di u sistema, vale à dì, cascà in u ciculu viziosu di u carbone. Un mudellu di stock è flussu hè statu impiegatu per catturà a dinamica di a generazione di energia quantitativamente, chì indica chì un tassu di crescita di u PIB di 5% puderia esse sustinutu basatu annantu à a pianificazione attuale per aumentà a generazione di energia elettrica in Pakistan. Cusì, per ottene un tassu di crescita di u PIB di 7%, cum'è miratu in a Visione 2025 di u Pakistan, l'ugettivi di generazione d'energia anu da esse riveduti in vista di a sensibilità di l'aumentu di a dumanda di energia assuciata à u tassu di crescita di u PIB, assicurendu u rispettu accordi multilaterali.

Stu travagliu presenta u dilema di a carenza in l'offerta di energia elettrica chì hè attualmente affruntata da u Pakistan. A causa radica di sta carenza in u fornimentu di energia hè mintuvata in stu travagliu. Una storia abbreviata è a situazione attuale di a produzzione di l'electricità è u so cunsumu in u paese hè discutitu. U potenziale di generazione di energia elettrica di u Pakistan in diversi settori per pruduce energia hè vistu. L'impurtanza di l'utilizazione di e risorse di carbone è di l'acqua per a produzzione di energia elettrica hè discutata. U Pakistan hè statu benedettu cù ricche è vaste risorse di energia rinnuvevule (RE). Queste risorse energetiche rinnuvevuli ponu ghjucà un rolu efficace è considerableu in cuntribuisce à a sicurità energetica è l'indipendenza energetica di u paese. Certi prediczioni sò fatti nantu à a basa di dati empirichi è osservazioni preliminari. In questu articulu hè ancu prevista una previsione stimata di a dumanda è l'offerta di l'electricità per i prossimi vinti anni.

Sta ricerca hà per scopu di capisce megliu è disseczione di l'offerta è a dumanda in l'industria automobilistica di u Pakistan. L'ughjettu primariu di stu studiu hè di sfondà in l'opere di carcassa chì ci permette di capisce megliu a pezza più grande di l'industria automobilistica generale (auto) di Pakistan utilizendu parametri d'interessu è di spesa di l'articuli di l'automobile in u settore cummerciale. A ricerca hà per scopu di determinà e cote di mercatu di e marche di l'automobile (car) in l'industria automobilistica Pakistana. A ricerca cunfirma chì in Pakistan in l'industria di l'automobile o di l'automobile, a marca Suzuki gode di a più alta quota di mercatu trà e marche scelte / delineate è guida l'industria cù 29% di e cote di mercatu. Toyota gode di 26% di cote di mercatu mentre a marca Honda hè a terza marca più vincente in l'industria di l'automobile in Pakistan cù 25% di cote di mercatu. In più, Nissan, Kia è Daihatsu anu 10%, 6% è 4% di cote di mercatu rispettivamente per l'anni 2000 à 2019. In i paesi in via di sviluppu, cum'è u Pakistan, l'individui anu salarii relativamente più bassi, cusì una decisione di compra di veiculi richiede più diligenza.

À u livellu teoricu, a literatura esistente nantu à l'applicazione di u prezzu di u costu marginale hè rivista. Siccomu ùn hè micca sempre pussibule di implementà un prezzu di costu marginale strettu, l'implicazioni di benessere di u sicondu megliu prezzu datu da u mudellu di prezzu Ramsey sò esplorati. U mudellu di tariffu Ramsey hè allargatu per incorpore i tassi di vita è i culleghji di l'interruzioni di energia. L'effetti di benessiri di u prezzu versus u rationing nonprice sò paragunati. Da u latu empiricu, e funzioni di dumanda di l'electricità in u settore sò stimate per i cunsumatori residenziali, industriali, cummerciale è agriculi in Pakistan. I numeri di Ramsey sò derivati ​​per ogni settore utilizendu l'estimi di elasticità da queste funzioni di dumanda cumminati cù i prezzi è l'estimi di costu marginali per ogni settore. Hè determinatu chì a pulitica di prezzu attuale ùn seguita micca i principii di prezzi Ramsey. I perditi di benessere risultanti da a divergenza di i prezzi da i costi marginali sò stimati. U prublema di l'interruzioni di energia in Pakistan hè analizatu è i so costi di benessere sò determinati.

In u mondu sanu, u mercatu di l'electricità hè in ristrutturazione è aduttà una struttura industriale deregulata per un mercatu efficiente è cumpetitivu. In Pakistan, a ristrutturazione di u settore energeticu hà iniziatu in u 1998 cù a furmazione di Pakistan Electric Power Company (PEPCO). In u stessu annu hè stata creata una autorità regulatoria, l'Autorità Regulatoria Naziunale di Energia Elettrica (NEPRA). In u 2002, a separazione di u settore di l'energia hè accaduta è NEPRA hà emessu licenze à 9 cumpagnie di distribuzione (DISCOS) è una à a National Transmission and Dispatch Company (NTDC) per a trasmissione. Tuttavia, finu à avà ùn ci hè nisuna relazione formale cuntrattuale trà DISCO è NTDC. Stu documentu si focalizeghja nantu à u sviluppu di un mudellu di cummerciale di l'electricità in un mudellu di mercatu competitivu, cunsiderendu tutti i prublemi affrontati da i cummercianti di putenza attuale in Pakistan. Alcune idee sò state suggerite cum'è a creazione di u scambiu di energia è di un Operatore di Sistema Indipendente (ISO) in u mercatu di l'electricità in Pakistan per deregulate cumplettamente u mercatu di energia esistente in Pakistan.

A dispunibilità di l'energia elettrica hè stata a fonti più putente per aiutà i sviluppi ecunomichi, industriali è suciali di ogni statu. L'energia elettrica hè trasferita per mezu di linee di trasmissione chì furnisce a maiò parte di l'energia da e stazioni di generazione à i centri di carica è i cunsumatori. Studià i varii tipi di perdi uncounted durante a trasmissioni ilettricu .The pèrdite sò o pèrdite Tecnica o Perditi Non-tecnicu. E perdite tecniche sò cumposti da a perdita Corona, effettu Joule, Perdite Magnetiche è effettu di a pelle. Mentri i perditi Non-tecnicu (cummerciali) includenu, u furtu di l'electricità, u vandalismu à i substazioni elettrichi, a lettura di u metru poveru, a cuntabilità povera è a tenuta di registri, ecc. e perdite longu à e linee deve esse ridutta à u minimu minimu.

U settore industriale hè di grande significazione per a crescita ecunomica di ogni paese. A crisa energetica in Pakistan hè diventata u primu ostaculu in u sviluppu ecunomicu di u paese. Ci sò parechji prucessi industriali chì necessitanu un fornimentu ininterrompu; ancu un outage triviale pò costà milioni di dollari. A causa principale di "disparu di carica" ​​in Pakistan hè chì pruduce una parte maiò di a so energia da i combustibili fossili, chì u prezzu è a dumanda hè in constantemente crescente. A maiò parte di i clienti à u livellu industriale è cummerciale utilizanu Diesel Generator (DiG) cum'è una fonte alternativa affidabile di energia elettrica quandu u supply di rete ùn hè micca dispunibule. L'usu di DiG durante l'ore di caduta di carica aumenterebbe u Cost of Energy (COE) per kWh è ancu aumentà l'emissioni ambientali. U Pakistan hà una larga gamma di fonti di energia rinnuvevuli cum'è bioenergy, wind, solar, hydel, geothermal etc. L'enfasi distinta nantu à l'implementazione di una microgrid industriale in Faisalabad, Pakistan hè stata specificata in stu documentu.

Intenzioni pubbliche per cumprà una vittura elettrica in Pakistan

I pianti di cuncentrazione di l'energia solare (CSP) producenu energia elettrica cunvertisce l'energia di u calore di u sole in calore d'alta temperatura utilizendu diverse cunfigurazioni di specchiu chì sò dopu attraversu un generatore convenzionale. I pianti sò custituiti da duie parte: una chì cullighja l'energia solare è a cunverta in calore, è una altra chì cunverta l'energia di u calore in l'electricità. Questu hè cunghjuntatu chjamatu centrale elettrica solare termale. Hè ben cunnisciutu chì u Pakistan hè affruntatu à e crisi energetiche principalmente per via di a mancanza di percepzione è d'investimentu nantu à e novi tecnulugia emergenti chì sò ben pruvati. U Pakistan hà una fonte naturale indigena di energia di calore è questu pò esse utilizatu cù u sviluppu di e piante CSP, cum'è paraboliche, turri di energia è piattu / mutori. Queste tecnulugii ponu esse aduprate per generà l'electricità per una varietà di applicazioni, chì varieghja da i sistemi di energia remoti quant'è pochi kilowatts finu à l'applicazioni cunnesse à a rete di 200-350 megawatts.

U Pakistan soffre di una severa crisa energetica di a storia chì si traduce in longu ore di mancanza di energia. A dumanda di energia di ogni ghjornu hè di circa 20000 megawatt (MW) mentre chì a Cumpagnia Elettrica di Pakistan (PEPCO) hè capace di mantene solu 12000 MW chì porta à una mancanza di energia elettrica di 6000 MW. U PNUD hà dettu chì quasi 1.3 miliardi di persone campanu senza l'electricità è dui terzi di elli sò di 10 paesi poveri è sfurtunatamenti, u Pakistan hè classificatu in a 4ª pusizione. A mancanza di energia hè u principale ostaculu di mitigazione di a miseria in i paesi in via di sviluppu. U scopu principale di stu studiu hè di investigà e fonti principali di u cunsumu di l'electricità à u livellu di a famiglia è di valutà e preferenze è a vuluntà di pagà (WTP) per riduce l'interruzioni di energia. Avemu realizatu un sondaghju in famiglia in a cità di Faisalabad, chì hè a casa di Manchester di u Pakistan, attraversu una tecnica di campionamentu aleatoriu. Interviste faccia a faccia di 150 famiglie sò state realizate.

U TERMINE telecomunicazioni internaziunale include una matrice cumplessa di paesi è prublemi. Hè pussibule di vede e telecomunicazioni internaziunali cum'è solu un mischju di sistemi naziunali, ognunu riflettendu a storia è l'ecunumia di a so sucetà, è ognuna felicemente autonoma eccettu per e cullaburazioni in tematiche tecniche. Hè ugualmente pussibule di vede i sviluppi naziunali cum'è variazioni nantu à un unicu tema glubale, inexorablemente guidatu da una tecnulugia sottostante chì hè u destinu, cum'è a cunvergenza di telecomunicazioni è computer. O Si pò argumentà, cum'è questu articulu, chì un sviluppu cumunu cambia oghje tutte l'istituzioni di e telecomunicazioni internaziunali: a coalition di rent-seeking chì furnia ligami d'interessi ecunomichi spartuti à traversu e fruntiere hè in rotta constantemente. In questu lume, u turbulu di e telecomunicazioni deve esse capitu cum'è nunda di più chè una nurmalizazione - unu di i settori più strettamente cuntrullati hè diventatu più cum'è u restu di l'ecunumia, micca necessariamente deregulated, ma più "normale".

Intenzioni pubbliche per cumprà una vittura elettrica in Pakistan

A preoccupazione più critica in quantu à u sviluppu di a tecnulugia di i veiculi senza cunduttore hè a so sicurezza è affidabilità. Avanzamenti tecnulugichi inadegwate ponu purtà à gravi implicazioni in particulare in termini di perdita di vita umana. Inoltre, i prugressi tecnologichi portanu cumplessità socio-tecnichi induve u rolu di l'omu, essendu l'elementu chjave di un sistema, diventa assai impurtante. I benefici di e tecnulugie avanzate in i veiculi senza conducente ùn ponu esse realizati bè se i prublemi di sicurezza ùn sò micca stati trattati in modu adattatu in u prucessu di cuncepimentu. Una manera pussibule di avanzà hè di ottene feedback da l'utilizatori di a tecnulugia è incorpore i requisiti di cuncepimentu in cunseguenza. Per acquistà l'infurmazioni necessarii nantu à diversi prublemi di sicurezza chì ponu esse affruntati da i cunduttori, stu studiu di sondaghju basatu in l'opinione publica hè statu realizatu in Cina è in Pakistan, chì hà principalmente per scopu di catturà u livellu di fiducia publica, percepzioni è aspettative nantu à u sistema di veiculi senza conducente, più. specificamente nantu à i prublemi di sicurità.

A preoccupazione più critica in quantu à u sviluppu di a tecnulugia di i veiculi senza cunduttore hè a so sicurezza è affidabilità. Avanzamenti tecnulugichi inadegwate ponu purtà à gravi implicazioni in particulare in termini di perdita di vita umana. Inoltre, i prugressi tecnologichi portanu cumplessità socio-tecnichi induve u rolu di l'omu, essendu l'elementu chjave di un sistema, diventa assai impurtante. I benefici di e tecnulugie avanzate in i veiculi senza conducente ùn ponu esse realizati bè se i prublemi di sicurezza ùn sò micca stati trattati in modu adattatu in u prucessu di cuncepimentu. Una manera pussibule di avanzà hè di ottene feedback da l'utilizatori di a tecnulugia è incorpore i requisiti di cuncepimentu in cunseguenza. Per acquistà l'infurmazioni necessarii nantu à diversi prublemi di sicurezza chì ponu esse affruntati da i cunduttori, stu studiu di sondaghju basatu in l'opinione publica hè statu realizatu in Cina è in Pakistan, chì hà principalmente per scopu di catturà u livellu di fiducia publica, percepzioni è aspettative nantu à u sistema di veiculi senza conducente, più. specificamente nantu à i prublemi di sicurità.

 Produttore di Motori Riduttori è Motori Elettrichi

U megliu serviziu da u nostru espertu drive in a trasmissione direttamente à a vostra inbox.

Get in Touch

Yantai Bonway Manufacturer Co.ltd

ANo.160 Changjiang Road, Yantai, Shandong, China (264006)

T + 86 535 6330966

W + 86 185 63806647

© 2024 Sogears. Tutti i diritti riservati.